miercuri, 13 mai 2009

TOP 100 Melodii care au rupt Romania in doua [pozitiile 100-80]




Cuprinsi de nostalgia trecutului [nu e semn ca imbatranim] ne-am propus acum o luna sa facem un "Top 100" al melodiilor care au marcat Romania in ultimii 20 de ani. Primele impedimente au aparut inca de a doua zi, caci criteriul care ar fi trebuit sa ne ghideze in realizarea unui top cat mai obiectiv, ar fi trebuit sa fie "vanzarile", dar cum in Romania ultimilor 18 ani mare parte din piata este piratata,"cifra oficiala a vanzarilor" nu avea cum sa fie singura norma.
Prin urmare, in pasul doi am apelat la subiectivismul colegilor de munca pe care i-am pus sa voteze dintr-o lista de 500 de melodii nominalizate. Ulterior am combinat voturile colegilor cu cifra vanzarilor si am stabilit clasamentul final, pe care voi o sa-l cititi si [musai] ascultati, mai jos. Zic "ascultati" pentru ca topul ce va urma trebuie neaparat savurat pe indelete, numai asa va promitem in fiecare piesa o redescoperire personala din acele vremuri. Am exclus manelele pentru ca avem cititori educati,dar, va propunem,cel mai corect, mai complet si mai mare top al melodiilor care au avut un impact semnificativ in evolutia muzicala a Romaniei din ultimii 20 de ani. Bucura-te de el !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu